En spontanare

Nu efter midsommar hade jag en liten ambition att hålla mig nykter i åtminstone en vecka. En vecka, det borde man klara. Okejdå, fem dagar, det är ju firmafest på fredag.
Hur gick det?
Ja, det gick väl som med de flesta av mina småprojetk - åt skogen. Fast det här var ju på ett riktigt trevligt sätt åt skogen. I en park med goda vänner och sallad och, såklart, lite bubbel. Jag hade med mig lite saft. Hemgjord rårörd rabarbersaft, men var ändå tvungen att smaka lite bubbel. Det är ju faktiskt sommar!
 
 
 
Så mycker mer sommar blir det nog inte
 
 
  
Anton
 
 
 
Bubbel
 
 
 
Bubbel i sko
 
 
 
Räksallad. Jättegott!
 
 
 
Kvällshimmel
 
 
 
Jahapp, då var det dags att sova igen då, upp klockan fem och tvätta håret och jobbelijobba. Det borde vara tvång på att vara ledig på sommaren!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0