Mormorsrutor och äppelpaj

Ja okej, jag erkänner, jag är 63 år och tycker om allt som är lugnt och skönt. Igår hade jag och mamma en sån där riktigt bra dag då vi först motionerade i över en timme, sen for vi ner på stan och köpte garn och virknålar och sen satt vi hela eftermiddagen och lärde mig virka mormorsrutor.
Mamma passade på att använda upp några äpplen hon hade hemma till godaste äppelpajen också. Sen gjorde hon egen vaniljsås.
Jag har världens bästa mamma.
 
Idag har jag kört mamma till frisören på Råå och då passade jag på att springa lite längs havet. Jättejobbigt var det, men fantastiskt fint.
 
Nu ska jag bara hitta mamma, sen ska jag lägga ut lite bilder på Råå, för det är nåt som alla borde se.
 
Min första mormorsruta
 
 
 
Godaste äppelpajen
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0