Sweat is fat crying

Ibland överträffar jag verkligen mig själv. Den här gången har jag gjort det genom att springa både igår och idag. Idag fick jag ihop 4,5 km på 30 minuter, men det var riktigt segt i benen. Synd, för i huvudet hade jag kunnat springa hur långt som helst idag.
 
Jaja, nu blir det dusch och sen har jag en miljon saker att ta tag i. Stressig dag och vackert väder och jag känner att min självdiciplin sviktar lite. Jag kanske ska sätta mig och äta lunch på balkongen...
 
 
 
Svettig tjej
 
 
 
 
xoxox
 
 
  
 

Kommentarer
Postat av: Hans E

Du är duktig du! Breaking news: jag fick ett par kanonfina löpardojjor av min bror i somras... :)

2013-09-11 @ 01:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0