Torsdag 140220

Det är torsdag och första dagen på min fyradagarsledighet och jag kan inte alls komma på vad jag ska göra med min dag. Jag borde städa och göra fint här hemma, men det känns ju som att det är det enda jag gör när jag är ledig. Hmm, hur skulle det vara om man lärde sig hålla efter lite så lägenheten håller sig städad och fin lite längre?
 
Sen kan jag inte komma på vad jag ska träna, om jag ska köra ett riktigt mördarpass, ett grundfyspass eller bara gå till gymmet som vanligt. 
 
Jag känner att jag vill vara lite kreativ också, måla eller göra nåt roligt. Jag kanske ska ta tag i det där soffbordet som jag tänkt måla om så länge nu...
Igår målade jag i alla fall naglarna på både fingrarna och tårna. Ganska gulligt, tycker jag. 
 
Jaja, om jag börjar med att klä på mig kanske resten av dagen bara löser sig. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0