juni, hägersten

Nåt utav det tråkigast jag vet är när man gjort en stor kopp kaffe och häller i mjölk och det som kommer ur mjölkpaketet är någon grynig sörja som mest liknar keso. Det är jättetråkigt.
Och att tvätta, det är fan tråkigt!
 
Idag måste jag tvätta och imorgon måste jag jobba. Det känns som att fem lediga dagar var marginellt längre än en helt vanlig helg och jag har som vanligt inte hunnit göra någonting alls.
Fast det är inte helt sant, för nu när jag tänker på det har jag ju gjort massor.
Jag ska bara lägga upp en massa saker till försäljning också, så jag blir av med lite skit här hemma.
 
Nu ska jag springa!
 
Förresten, om nån vill ge mig en present finns nu "Allison" av Agnes Cecile att köpa på eyesonwalls.com. Den är så fantastisk.
 
 
 
Sjukt fin!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0