Svett

Jag sitter och eftersvettas efter århundradets jobbigaste joggingrunda. Det är tydligt att det är dags för mindre fest och mer träning. Jag tar ju livet av mig själv när jag är så förbannat ohälsosam!
Det är illa nog för kroppen med mitt oregelbundna schema, sen all skräpmat och alkohol på det... Nej, skärpning fröken!
 
Igår var jag, Sanna, Julia och Emelie nere på Smaka på Stockholm som hålls årligen i Kungsträdgården. Det fanns oerhört mycket spännande mat, men alldeles för få prova på-portioner, så det blev bara en svensk fisksoppa och nån peruansk kall fiskrätt för min del. 
 
När jag kom hem påbörjade jag ett än så länge väldigt hemligt projekt som inkluderar en kurbits, så det var bara att sätta sig och öva. Det ska nog lösa sig, tror jag. 
 
Nu nu ska jag duscha, sen ska jag sola. Eftermiddagens projekt går ut på att rensa här hemma. Heja mig!
 
 
Svett var det här!
 
 
 
Fantastiskt vacker dag, men inte ultimat att springa i...
 
 
 
Min första kurbits. Det kunde ju vara värre ;)
 
 
Jag blev så sjukt sugen på sill igår, så enda alternativet var att gå till affären och införskaffa sill och potatis
 
 
Fisksoppa och rosé i Kungsträdgården 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0