Gårdagen

Varese var väl inte den roligaste staden i världen, men ändå ganska charmig.
Bror hittade mitt hotell och mig på eftermiddagen och sen blev det öl och häng med honom och bandet fram till spelningen. Riktigt bra gig för övrigt.
Kvällen var grymt trevlig och jag blev lite för onykter, men det gick bra ändå. Jag fick till och med skjuts hem av nån som jobbade på stället där de spelade.
Idag är det inte lika kul att vara jag... Jag är väldigt seg, men har ändå tagit mig tillbaka till Milano och checkat in på mitt hostel.

Här kommer lite bilder, sen ska jag sova middag.

 

 

 

Mat! Väldans god vegoburgare från stället med trevligast personal i Italien. 
 
 
 
Ja, så värst mycket fanns ju inte att se... 
 
 
 
Sen gick jag upp på ett berg. 
 
 
 
Där skymtar alperna i bakgrunden
 
 
Och till sist en bild från spelningen
 
 
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0