Dubai mitt i natten

Jag är på väg till Asien. Det har jag inte varit sen 2010. Skönt, men samtidigt hysteriskt läskigt. Jag har i alla fall lugnat mig lite nu när jag kommit en bit på väg. i skrivande stund sitter jag på flygplatsen i Dubai och försöker hålla mig vaken tills det är dags att boarda nästa flight. Jag har köpt en macka och en gigantisk kaffe för att ha någonting att göra resterande 6 timmar... Så sjuuukt lång väntan!
 
Jag har promenerat genom hela flygplatsen med min lilla ryggsäck på magen som värsta preggot, så nu har jag helt ont i ryggen. Hej gnällspik! Men det hjälps inte, det är mitt i natten, jag är trött och utanför min komfortzon. Det blir nog bättre imorgon. 
 
Bild på fika i Dubai 
 
 
Inte så fancy som man skulle kunna tro...
 
Hörs!
 
 
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0