Två dagar

Igår var jag ute med ett helt gäng och åkte båt, fiskade (jag fick upp tre stycken!!), snorklade och badade på fantastiska stränder. Helt underbar dag!
Allt avslutades med en magisk solnedgång på stranden. 
 
 
Ölfrulle på båten
 
 
 
Öde strand och snorkelvatten
 
 
 
Paradisstrand och färska kokosnötter
 
 
 
 
 
Båtar utanför hooker island, hit kommer alla fiskare för att roa sig (precis som det låter)
 
 
 
Avslutning på stranden
 
 
 
 
Och en magisk solnedgång 
 
 
 
 
Eftersom jag fick lite för mycket sol igår så tyckte jag att dagen idag skulle ägnas åt lite shopping och att upptäcka staden. Sagt och gjort, jag drog sjalen över axlarna och vandrade iväg. Så mycket shoppat blev det inte, men en trevlig tur var det i alla fall. 
 
 
 
Lustig liten kaffemaskinsanordning
 
 
 
 
Hamn och båtar
 
 
 
 
 
Flod och båtar
 
 
 
 
 
Helt fantastisk marknad. Tyvärr sålde de mest mat som var lite för levande för min smak....
 
 
 
 
Hörs!!
 
 
 
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0