Sån lycka!

Ojoj vilket partyställe vi hamnat på! Det är fullt ös här och jag och Jenny är som två trötta tanter och lägger oss först av alla.

Vi har haft en fantastisk dag med sol och soft häng på gården och en fullständigt underbar middag på en ekologisk vegorestaurang. Jag blev helt obeskrivligt glad när jag såg att de hade både veganmat, färsk grönsaksjuice och gröna smoothies. Jag ville ha allt på menyn!
Jag fick dock nöja mig med en rätt bestående av linser, ris och aubergine. Det var verkligen supergott!
Jenny åt fyllda pitabröd och var också riktigt nöjd. Kul att hon också är intresserad av mat och ställer många frågor om vad jag äter och hur det funkar att vara vegan.
Vi var faktiskt så nöjda med stället att vi sa att vi ska äta där imorgon igen.

Nu ska de här tanterna sova och samla kraft inför att partdjuret Hanna återansluter till sällskapet imorgon. Det kan bli galet.

 

 

 Mat alltså, vilken bra grej!
 
 
 
xoxox
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0